Χρησιμές Πληροφορίες Σχετικά Με τον Ιστότοπό Μας
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/09/2017.
Τελευταία ενημέρωση: 26/09/2017.
Διαχειριστής της ιστοσελίδας μας είναι ο εκπαιδευτικός: Ελευθέριος Λιάζος - Διευθυντής 3ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Όροι Χρήσης Του Ίστότοπου
Οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί τον παρόν ιστότοπο πρέπει να γνωρίζει τα παρακάτω:
-Οι συντάκτες των chat και του μαθητικού ιστολογίου απαγορεύεται ρητώς να δημοσιοποιούν προσωπικά στοιχεία, δικά τους ή τρίτων, να χρησιμοποιούν άσεμνες εκφράσεις ή προσβολές, να δημοσιεύουν αρχεία που αποτελεί πνευματικό δικαίωμα άλλων χωρίς την σχετική άδεια.
-Τα άρθρα στο μαθητικό ιστολόγιο εκφράζουν την άποψη των δημιουργών του και επ' ουδενί του σχολείου ή του δημιουργού ή του διαχειριστή του ιστότοπου.
- Ο διαχειριστής του ιστότοπου καθώς και ο δημιουργός του καμια ευθύνη δεν έχουν για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που ενδεχωμένος θα δημοσιευτούν απο χρήστες του ιστότοπου. Σε οποιαδήποτε περίπτωση απαγορεύεται ρητώς η δημοσίευση ή η αναδημοσίευση φωτογραφιών ή βίντεο με προσβλητικό και άσεμνο περιεχόμενο.
- Ο διαχειριστής του ιστότοπου, δικαιούται να διαγράψει καταχωρήσεις σε περίπτωση που παραβιάζουν έναν από τους παραπάνω όρους.
- Ο διαχειριστής του ιστότοπου, δικαιούται να τροποποιεί το περιεχόμενο του χωρίς κάποια προειδοποίηση.
- Η φωτογραφία που δημοσιεύεται απο τους χρήστες στο προφίλ τους δεν εμφανίζεται σε καμία δημόσια ιστοσελίδα αλλά μόνο σε ιστοσελίδες που πρόσβαση έχουν εκπαιδευτικοί του σχολείου.
Άδεια Χρήσης
Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε απο την εφαρμογή
Internet School την οποία σχεδιάσε και κατασκεύασε ο εκπαιδευτικός ΠΕ 20 Ιωάννης Δούρβας Α.Μ 210819. To Internet School διανέμεται σύμφωνα με τους όρους της
GNU General Public License
Το περιεχόμενο των ιστοσελίδων του ιστότοπου μπορείτε να το:
Αντιγράψετε, διαβιβάσετε, προσαρμόσετε, διασκευάσετε, επεκτείνετε.
>
Υπό τους παρακάτω όρους
1. Να παραμείνουν, σε κάθε περίπτωση, οι αναφορές που υπάρχουν ήδη στον αρχικό δημιουργό στο κάτω μέρος κάθε σελίδας (footer) ή σε ξεχωριστή ιστοσελίδα που θα κατασκευαστεί για τον σκοπό αυτό.
2. Να μην χρησιμοποιηθεί το έργο ή παράγωγό του για εμπορικούς σκοπούς.
3. Οποιοδήποτε παράγωγό του να διανεμηθεί κάτω από τους ίδιους όρους.
(Αδειοδότηση Από Την Creative Commons)
Λίγα λόγια..
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της σημερινής εποχής και της καθημερινότητάς μας είναι η αναζήτηση γρήγορων, εύκολων αλλά έγκυρων τρόπων ενημέρωσης, επικοινωνίας, εκπαίδευσης αλλά και διασκέδασης. Τις ανάγκες μας αυτές έρχεται να καλύψει το διαδίκτυο, το οποίο ενώ αρχικά απευθυνόταν σε λίγους, τώρα πλέον, λόγω της μείωσης των εξόδων που απαιτούνται για την χρήση του, της δημιουργίας πολλών internet cafe αλλά και της παροχής δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο από πολλούς δήμους, γίνεται προσιτό σε όλους. Τα χρόνια της διδακτικής μου εμπειρίας τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα και η συνεχής παρατήρηση με οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι ενώ ζούμε σε μια εποχή κατά την οποία το διαδίκτυο έχει κατακλύσει την ζωή μας σε όλα τα επίπεδα, στην εκπαίδευση η χρήση του είναι μάλλον σε βρεφική ηλικία.
Δεδομένης όμως, της ιδιαίτερης σχέσης που έχουν οι μαθητές σήμερα με το διαδίκτυο και τις ώρες που αφιερώνουν σερφάροντας στο διαδίκτυο για έρευνα, διασκέδαση ή πλέον και κοινωνική δικτύωση οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι ίσως θα ήταν ευκολότερο να τους προσεγγίσουμε μέσα από τον κόσμο τους. Με τον τρόπο αυτό, το ενδιαφέρον τους θα παραμένει αυξημένο και η διαδικασία της εκπαίδευσης αποδοτικότερη. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα προέκυψε από την διάγνωση των παραπάνω δεδομένων και την ανάγκη για προσφορά στην εκπαιδευτική κοινότητα ενός εργαλείου που α) θα διευκολύνει τον εκπαιδευτικό στο δύσκολο έργο του β) θα προσελκύσει το ενδιαφέρον τον μαθητών.
Ο περιορισμένος, πολλές φορές, χρόνος που έχουν οι εκπαιδευτικοί στη διάθεσή τους μέσα στην τάξη, δεν τους επιτρέπει να δίνουν στους μαθητές τους την επιπλέον γνώση και το κίνητρο για αναζήτηση και μάθηση. Μέσω του διαδικτύου επικοινωνούν άμεσα τις πληροφορίες που θέλουν με εναλλακτικούς τρόπους κάνοντας τη μάθηση, διασκέδαση. Τα στοιχεία που μπορούν να δώσουν μέσα από τον ιστότοπο, πέρα από τα στενά όρια της διδακτέας ύλης, δίνουν ώθηση στους μαθητές να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναζητήσουν νέες μαθησιακές εμπειρίες.
Οι μαθητές, βλέποντας ότι οι καθηγητές τους εργάζονται πέρα από το καθιερωμένο ωράριό τους, αναγνωρίζουν πως εκείνοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την πρόοδο και την πνευματική τους ανάπτυξη και καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια για να αποδείξουν την εκτίμηση προς τα πρόσωπά τους και τη δουλειά τους.
Οι μαθητές είναι πάντα έτοιμοι να ανταποκριθούν σε νέες ιδέες και εγχειρήματα που είναι κοντά στην καθημερινότητά τους και τα ενδιαφέροντά τους. Το διαδίκτυο είναι ένα από αυτά.
Οι καινοτόμοι και εναλλακτικοί τρόποι προώθησης πληροφοριών και γνώσεων κεντρίζουν το ενδιαφέρον των νεανικών μυαλών που συνήθως, λόγω και της επαναστατικής και αντιδραστικής τους φύσης, αποφεύγουν και απορρίπτουν πιο εύκολα τους παραδοσιακούς τρόπους εκμάθησης.
Επιπλέον, μέσω του ιστοτόπου, οι μαθητές επικοινωνούν μεταξύ τους και η κάθε πληροφορία που τους παρέχεται μπορεί να γίνει αφορμή συζητήσεων, ανταλλαγής ιδεών και προβληματισμού.
Συντάκτης: Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός.
Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας